Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werkruimte gezocht

  • Annemieke Bijman

    Basic Trust: hulpverlening aan ouders van kinderen met hechtingsproblemen. Ik ben hulpverlener bij Basic Trust, ik woon in Noord Holland en ik ben op zoek naar een ruimte (in het 0515 gebied) die ik op afspraak zou kunnen huren (tot max. dag per week) om gezinnen/ouders uit Friesland en Groningen te ontvangen. Ik zie uit naar uw reactie!

  • Arno Tromp - haptotherapeut

    Beste mw. Bijman,

    Met belangstelling heb ik uw advertentie gelezen. Ik heb samen met mijn vrouw en collega een praktijk voor haptotherapie in Sneek en kan deze voor dagdelen verhuren. Daarnaast voel ik mij verwant met Basic Trust aangezien hechting een belangrijk item is binnen de haptonomie en dus ook voor haptotherapeuten. Interessant dus!

    Ik weet niet of u nog steeds op zoek bent naar een werkruimte en ook niet aan welke eisen deze moet voldoen, maar ik zal mijn privé-nummer geven zodat we telefonisch contact kunnen hebben: 0515 - 431513.

    Voor informatie over onze praktijk kunt u terecht op www.haptotherapie-sneek.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Arno Tromp.

    Annemieke Bijman schreef:

    >

    > Basic Trust: hulpverlening aan ouders van kinderen met

    > hechtingsproblemen. Ik ben hulpverlener bij Basic Trust, ik

    > woon in Noord Holland en ik ben op zoek naar een ruimte (in

    > het 0515 gebied) die ik op afspraak zou kunnen huren (tot

    > max. dag per week) om gezinnen/ouders uit Friesland en

    > Groningen te ontvangen. Ik zie uit naar uw reactie!