Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BOLSWARD nieuwbouw contactpersoon gezocht!!

  • Familie van Rems

    Hallo,

    Wij hebben een woning gekocht in Bolsward. Die wordt op dit moment gebouwd. Nu wonen we zelf op dit moment in Noord-Holland en kunnen we slecht een oogje houden op de bouw en de voortgang.

    Is er iemand in Bolsward of omgeving die regelmatig (een keer per week) naar de Fugelkrite gaat en ons op de hoogte kan houden van de voortgang van ons huis??

    Dan weten wij wanneer we met onze baby weer eens langs kunnen rijden om foto's te maken!!

    Bij voorbaat dank,

    Familie van Rems

  • Martin Winselaar

    Geachte familie,

    Ik ben woonzaam in Bolsward en heb tijd wegens werkloosheid tijd om af en toe, of desgewenst elke dag even een kijkje te gaan nemen.

    Met de bouw heb ik geen affiniteit, wel veel intresse in materialen en het gebruik ervan, verder ben ik scherp op afwerking en gebruik en toepassingen van materialen.

    Dus als u denkt,…….altijd welkom.

    m.winselaar@home.nl

    0515-575395Familie van Rems schreef:

    >

    > Hallo,

    > Wij hebben een woning gekocht in Bolsward. Die wordt op dit

    > moment gebouwd. Nu wonen we zelf op dit moment in

    > Noord-Holland en kunnen we slecht een oogje houden op de bouw

    > en de voortgang.

    > Is er iemand in Bolsward of omgeving die regelmatig (een keer

    > per week) naar de Fugelkrite gaat en ons op de hoogte kan

    > houden van de voortgang van ons huis??

    > Dan weten wij wanneer we met onze baby weer eens langs kunnen

    > rijden om foto's te maken!!

    > Bij voorbaat dank,

    > Familie van Rems

  • Esther van Rems

    Dag Martin, ik heb je een mailtje gestuurd. Alvast bedankt voor je aanbod. Hopelijk vind je vlot weer leuk werk, maar in de tussentijd, fijn dat je ons kan/wil helpen!!

    Groeten, esther van rems-dijkstraMartin Winselaar schreef: