Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis Fotoshoot

  • Nancy

    Hallo,

    Ik ben nancy en ik ben 15 jaar oud.

    Ik woon in son & breugel en zou heel graag een fotoshoot willen.

    MVG. Nancy

  • Lieskley

    Het lijkt me ontzettend leuk om een fotoshoot te doen, ik heb er wel eens een gedaan en vond het super leuk.

  • Esmee

    Het lijkt me erg leuk om een fotoshoot weer te doen, heb er 1x eerder een gehad, waren leuke foto's geworden! Groetjes, Esmee.

  • Daphne

    Daphne drenth

    Hallo ik ben daphne

    en ik ben 13 jaar,

    Ik wil graag een fotoshoot,

    Omdat ik het leuk vind om foto's te maken

    mensen vinden ook dat ik er een uitstraling voor heb,

    Ik heb al heel vaak geoefend voor een fotoshoot,

    en ik vind het leuk om te doen,

    Als ik die knappe modellen zie op blaadjes en die mooie foto's wil ik het zelf zuper graag!

    Het is altijd mijn droom geweest om een fotoshoot te krijgen,

    Mensen vinden dat ik meer moet doen met mijn uitstraling,

    Mijn moeder vond het een goed idee om dan deze site op te zoeken

    Ik hoop dat jullie snel van zich laten horen want ik kan niet wachten.

    Voor de zekerheid mijn nummer; 06-30248424 Ik ben altijd bereikbaar dankuwel

  • blaauw

    Praatpaal voor uw problemen

    Telefonische Hulplijn

    Regiopastor, een goede vriend.

    Bij Regiopastor kun je terecht met je problemen maar ook voor een gewoon praatje. Soms is Regiopastor een meedenkende gesprekspartner, soms een luisterend oor, soms de eerste of enige aan wie je je verhaal kwijt kunt. Je kunt Regiopastor alles vertellen. Regiopastor leeft met je mee. Regiopastor geeft je een stukje warmte, steun en aandacht precies op het moment dat jij dat nodig hebt. In een gesprek met Regiopastor gaat het om jou en niemand anders. Een gesprek met Regiopastor is anoniem. http://www.regiopastor.nl

    Alliantie Jahweh Passie Kerken is een volwaardige erkende denominatie van gemeentebouw met een ruime ervaring in het aanbieden van Service - Support –Commitment via e-mail voor christenen en kerken daarnaast bieden wij u een snelle manier om de coördinatie van uw kerkgenootschap of gemeente te ondersteuning of met u een nieuwe kerk te planten , wij bieden ook telefonische ondersteuning in geval als u vragen hebt. We hebben toegewijde personen als christelijke geestelijken in Nederland . misschien voor u de eerste stap die nodig is voor het starten van een kerk of een ministry. Alliantie is een overkoepelende denominatie van kerken . . Behalve op het gebied van coördinatie hebben we gemeentebouw , online-Bijbelschool ,evangelisatieprojecten, telefonische hulplijn en alle andere dingen die we aanbieden, Wij bieden iets anders ….. Service - Support –totaal Commitment. http://www.jahweh-passie-kerken.org

    CCL De beroepsorganisatie voor geestelijke leiders , CCL een netwerk van mogelijkheden om pastors en leiders met elkaar in contact te brengen. 2. Helder advies, persoonlijk advies en begeleiding. 3. geestelijke ondersteuning en dekking.

    Je Aansluiten bij CCL. Elke leider cq voorganger, oudste, leider, jeugdleider en aanbiddingleider kan zich aanmelden als Partner van CCL. Dit deelnemerschap is geheel vrijblijvend en biedt het privilege van alle diensten zoals deze vermeld staan

    Website: www.c-c-l.nl

    De bond , beroepsorganisatie , genooschap, voor geestelijke Leiders ,evangelisten ,pastors ,profeten , conselors ,bijbelleraren ,voorgangers ,Worshipleaders, apostelen

    New Life Church Nederland

    Wij zijn op zoek maar mensen die op zoek zijn naar God en naar een dynamische kerk. Ben jij die persoon? Dan ben je van harte welkom om een van onze samenkomsten bij te wonen. the vrijdag avond Church: De samenkomsten op vrijdagavond beginnen altijd om 19.00 uur en zijn om ongeveer 20.30 uur afgelopen, waarna we gezellig ‘Fellowship’ met elkaar hebben tot 21.00 uur http://www.new-life-church.nl

  • Lotte

    Beste Johnny (neem ik aan;))

    Ik wou u even melden dat uw site het niet doet :(

    mvg,

    Lotte

  • Jimmy

    ey

    ik heb een aantal artiesten

    en die moeten natuurlijk een goede foto hebben voor promotie

    mischien zou je mij even willen mailen

    zodat we wat dieper op de details kunnen ingaan

  • birgit

    hallo:)

    ik wil graag een amateurmodel worden, maar wel gratis (kan dat)

    met lieve groetjes van birgit

  • Naima

    hey

    Ik zal me eerst even voorstellen,

    Ik ben Naima en woon in Amsterdam-West. Ik ben 17 jaar en volg de opleiding managementassistent.

    Ik wou vanaf kleins af aan al wat doen met modellenwerk en dus lijkt dit me heel erg leuk om voor een keer een gratis fotoshoot te doen.

    Naar mij wordt vaak gevraagd waarom ik niks met modellenwerk doe, omdat ik eral redelijk veel ervaring mee heb.

    Deze ervaring heb ik opgebouwd, omdat mijn nicht vaak een model nodig heeft voor haar opleiding, om de kleding te showen. Maar dan wordt er alleen foto's van mij gemaakt, dus heb geen ervaring met de catwalk helaas.

    Groetjes

  • kimberley kikkert

    hallo ik zag dat u gratis fotoshoots doet

    ik zou graag een keer willen doen.

    Het lijkt mij heel erg leuk

    om een keer te doen want ik heb het

    nog nooit gedaan. hoop graag wat van u te horen

    Met vriendelijke groet

    Kimberley Kikkert 17 jaar