Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op zoek naar hummel borduurpatronen

  • Astrid

    Hoi hoi wie kan mij helpen ik wil mijn moeder verrassen met zelf geborduurde hummels ze is er gek van voor ik ze koop wil ik het graag eerst zo proberen wie kan mij helpen heb eventueel ruilpatronen van zo een beetje alles als je er van houdt maar daar valt over te mailen toch alvast bedankt

    gr astrid

  • emilie

    Hallo Astrid!

    Da''s ook toevallig!

    Ik ben met dezelfde reden op zoek naar patronen! Ook mijn moeder is er helemaal gek op. Bijvoorbeeld als moederdag- of verjaardagskado is het een leuk idee. Heeft jouw zoektocht wat opgeleverd?

    Groet Emilie

    Astrid schreef:

    >

    > Hoi hoi wie kan mij helpen ik wil mijn moeder verrassen met

    > zelf geborduurde hummels ze is er gek van voor ik ze koop wil

    > ik het graag eerst zo proberen wie kan mij helpen heb

    > eventueel ruilpatronen van zo een beetje alles als je er van

    > houdt maar daar valt over te mailen toch alvast bedankt

    >

    > gr astrid

  • rita

    hallo,

    hierbij wil ik je even laten weten.

    heb er 10a 12 geborduurd,en ze zijn ook allemaal ingelijst.

    heb ze te koop staan voor 200 euro allemaal in 1koop.als je interessen hebt hoor ik het wel.

    groetjes rita.

  • lucie

    hallo

    ben je nog steeds op zoek of he je ze al

    anders heb ik ook wel wat

    groeten lucie

  • Mevr ivens

    Beste mevrouw,

    Ik kan u niet helpen met de borduurpatronen, maar ik heb nog wel geborduurde hummeltjes te koop.

    Ze kosten maar 10 per stuk excl verzendkosten maar dat kan nooit veel zijn want wegen doen ze niet.

    En 5 voor 45 euro.

    Misschien vind je dit ook iets of misschien wil je ze zelf borduren ik dacht laat het even weten.

    Groetjes

  • riet jansen

    Zou U mijn een plezier kunnen doen om mij wegwijs kunnen maken om hummeltjes borduurpatroontjes machinaal te kunnen downloaden.?

    Met vriendelijke groetjes van riet jansen uit didam nederland